درب های

سکشنال

یک درب سفارشی و مدولار سقفی ژومکس، که یک نوع از انواع مختلف درب های  سکشنال به شمار می آید، شما را قادر می سازد که در زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی کنید! به لطف سال ها توسعه مهندسی دقیق، ما درب های سکشنال را با بالاترین کیفیت طراحی و تولید کرده ایم که پایدار و البته ایمن و آسان برای استفاده هستند. ما می توانیم درب سکشنال صنعتی را،  برای کاربری و نیازمندی خاص شما، تولید نماییم!

درب سکشنال ژومکس به شما کمک می کند تا در زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی کنید. به لطف در اختیار داشتن تجربه مبتنی بر سال ها فعالیت در این زمینه، ما درب های سکشنال زیادی با بالاترین کیفیت، تولید نموده ایم. ایمنی و پایداری از شروط پایه و اصولی ما در فرآیند ساخت می باشد.

ما درب سکشنال مناسب برای هر ساختمانی را طراحی و تولید می کنیم!

درب های سکشنال ما

 درب های بارانداز برای سکوی بارگیری شما

درب سکوی بارگیری به طور ویژه برای مطابقت با الزامات محل بارگیری شما طراحی شده است. به لطف طراحی و مواد به‌کار رفته، درب سکوی بارگیری ژومکس، بسیار قابل اعتماد است و کمتر مستعد ساییدگی و پارگی است.

درب های سکشنال با ابعاد فوق العاده بزرگ

درب سکشنال فوق العاده بزرگ ژومکس،  به طور خاص برای موقعیت هایی طراحی شده است که نیاز به درب تا 12 متر عرض دارد. تمام درب های سقفی ما به صورت سفارشی ساخته شده اند تا کاملاً مطابق با نیازهای شما باشند.

درب های سکشنال با پانل های شفاف (دید کامل)

درب سکشنال با پانل های شفاف،  به نور طبیعی روز، اجازه می دهد تا به داخل ساختمان فیلتر شود تا نور مصنوعی داخل ساختمان، کمتر مورد نیاز باشد.

پانل های ما

پانل صنعتی (40 میلی متر)

پانل صنعتی سنتی به لطف اتصال بدون درز پانل ها دارای ترمال بریک داخلی (Internal Thermal Break) است. این ویژگی باعث می شود پانل به خوبی در برابر هوا و آب عایق شود.

پانل های ایمن نسبت به انگشتان دست

پنل ایمن انگشتی، محافظت بیشتری را ارائه می دهد. شکل خاص پنل های انگشتی، از گیرکردن انگشتان بین دو پانل جلوگیری می شود. بکارگیری این نوع پنل، طبق قانون، برای درب هایی که ارتفاع آنها از  2750 mm بیشتر است، الزامی می باشد.

پانل بیشینه عایق (80 میلی متر)

بکارگیری پانل عایق بیشینه برای تأسیسات سردخانه که در آن جداسازی بین محیط داخلی و خارجی بسیار مهم است، الزامی می باشد. این ساندویچ پانل با ضخامت 80 میلی متر دارای مقاومت عایقی بالایی است که به کاهش مصرف انرژی شما کمک می کند.

عملکرد برقی یا دستی درب

عملکرد درب سکشنال صنعتی ما نیاز به اعمال نیروی کمی دارد تا باز یا بسته شود. با این حال، کدام نوع عملکرد درب، به بهترین وجه، با نیازهای شما مطابقت دارد، دستی یا الکتریکی؟ این موضوع،  با توجه به وزن درب و دفعات استفاده از آن تعیین می شود.

گزینه های قفل کردن و باز کردن درب

درب های سکشنال سیستم بارگیری و درب های نفررو تعبیه شده بر روی پانل ها را، می توان با قفل کشویی، قفل سیلندری یا قفل برقی قفل کرد. ما همچنین گزینه های بیشتری (اختیاری) مانند قفل پنیک را ارائه می دهیم.

رنگ و پرداخت مناسب سطح پانل ها

برای تطابق کامل با جنبه های زیبایی شناختی و عملکردی ساختمان شما، ژومکس تمام رنگ های پنل رال (RAL) و پرداخت کردن های مرتبط با صافی سطح را، ارائه می دهد.

بهترین ریل سیستم

سیستم های ریل ما با بالاترین کیفیت فولاد گالوانیزه تولید می شوند که برای طول عمر سیستم بسیار مهم است. بسته به وضعیت نصب، ما تعیین می کنیم که کدام ریل برای شما بهترین است.

درب و پنجره

ما می‌توانیم در راستای جدا کردن مسیر تردد عابران پیاده از ترافیک تردد صنعتی داخلی، هر درب سکشنال را مجهز به یک درب نفررو نماییم. پنجره ها را می توان بر روی هر پانل نصب کرد که امکان دریافت نور اضافی روز را در هر ارتفاعی فراهم می کند.

گزینه های ایمنی اضافی

در ژومکس، ایمنی یکی از مهمترین اولویت های ما می باشد. کلیه درب های سکشنال ژومکس، دارای نشان استاندارد CE اروپا هستند و به طور کامل با تمام دستورالعمل های محلی و اروپایی مطابقت دارند. با این حال، در صورت لزوم، برخی از ویژگی های ایمنی اضافی اختیاری را ارائه می دهیم.

کدام درب سکشنال  برای شرایط من مناسب تر است؟

برای مشاوره رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد نوع درب سکشنال مناسب شما صحبت کنید. یا “درخواست صدور پیش فاکتور” ثبت فرمایید.

ژومکس
ما در کنار شما هستیم، مستمر و پیشرو!